2/19/2007

AŞURE

Bir kaç gündür laptopumda olan arıza yüzünden bloğumla ilgilenemedim. O kadar çok resim biriktirdim ki havalarında soğuk olmasından
evde oturup habire birşeyler yaptım ve tabii ki yedim :) Yok yok rejim falan hak getire bu bloglar adamı şişmanlatır.
Ben yapmıyım desemde eşimde alıştı yemekten önce
kurabiye pasta sorar oldu ee tabii yapmazsam olmaz eşim için yani kendim için
yapıyorsam bak ne olıyım :) herşey onun için.......
Pazar günü bana öyle bir kahvaltı hazırladı ki nasıl yapmam
(inşallah okumaz yoksa bir daha kahvaltı bana hayal olur).... İlk aşureden başlıyayım dedim ilk kez yaptım ama gerçekten
güzel oldu sınavı geçtim sanırım(kayınvalidem çok beğendide) kimseyide ilk kez
yaptığıma ikna edemedim. Bu kadar blog arasında gezerken
arkadaşlarım bu kadar güzel yazarken nasıl güzel olmasın
ben boşunamı vakit geçiriyorum pc başında bu kadar saat :) Bu hafta sonu çok güzel geçti kahvaltı eşimden akşam yemeği ablam
Güler'den öyle bir hamsi tava yaptı ki gerçekten yenilmeye
değerdi ellerinize sağlık ...ama bununla
yetinmeyelim bunu mümkünse her hafta yapalım :)

4 yorum:

karamelam dedi ki...

bu aşureye hiç yorum gelmemiş çok bozuldum. ne kadar güzel gözüküyor. elinize sağlık.

Tuğba dedi ki...

Ellerinize sağlık..aşure çok hoş gözüküyor,bende birazdan aşure yapacağım,inşaallah becerebilirim,ilk aşurem çünkü:)

Adsız dedi ki...

çOK GÜZEL OLMUŞ ELLERİNİZE SAĞLIK.GÖRÜNTÜSÜ BİLE MUHTEŞEM.....

Adsız dedi ki...

çOK GÜZEL OLMUŞ ELLERİNİZE SAĞLIK.GÖRÜNTÜSÜ BİLE MUHTEŞEM.....