10/19/2007

ISLAK KEK

Islak kek sevmeyen varmıdır bilmem ama biz ailecek bayılıyoruz.
Normalde hep iki ölcü yaparım ve borcam tepsisinde cunku ne kadar alcak olursa o kadar cok cekiyor sosunu bu sefer kek kalıbında yaptım o sekildede denemenizi tavsiye ederim...
MALZEMELER: 2 yumurta 1 bardak toz şeker 1 bardak süt 1 bardak sıvı yağ 1 paket kabartma tozu 1 paket vanilya yarım paket kakao aldığı kadar un YAPILIŞI: Yumurta,yağ,şeker,süt ve kakao iyice çırpılır sonra bu karışımdan
1 su bardağı ayrılır.Kalan karışıma kabartma tozu, vanilya ve un ilave edilir
karıştırılıp180 derecelik onceden ısıtılmış fırında 50 dk pişirilir
fırından çıkarınca ayırdığımız karışım üzerine dökülür.....
AFİYET OLSUN

33 yorum:

İpek Kuscu dedi ki...

Annem çok yapardı bu güzel keki.
Bizimkiler çok sevmezler kek ,çok nadir yapıyorum bende.
Ellerine sağlık ,eminim güzelidir tadı da.sevgiler.

Adsız dedi ki...

SELAM CANIM
Epeydir g�r�semiyoruz...
Is yerimizi kurmakla mesguluz... Cok �alisiyoruz...
Nihayet sitemizide kurduk...
Ama Google'de iyi bir yere gelebilmesi i�in desteginize ihtiyacimiz var...
Verdigim linke tiklarsan ve m�mk�n oldugunca �ok kisiye ulastirirsan en kisa zamanda en �st siralara gelmeyi �mit ediyoruz...
Simdiden tesekk�rler canim ve Allah r�zi olsun...
Sevgiler
Senay

www.rsi-company.com

Adsız dedi ki...

VALLA NE ZAMAN ARKADASIMA GITSEK DOKTURUOO :):)
ITIRAF EDIORUZZZ GOKHANLA EN COK SENIN YEMEKLERINI YEMEK ICIN GELIORUZZZZ :):):)
ASKIMMM SAKA YAPIORUMMMM ..
(ASKIM DEMIM KIZIOLARR)
HEHEHE :) ELLERINE SAGLIKK CANIM ARKADASIMMM...DENİZ

Adsız dedi ki...

şimdi canım istedi hemen yapıcamm
inşallah güzel olur benim de kekim

Adsız dedi ki...

bu keki ilk defa sizin tarifinizle yaptım ve bayıldılar.
cok tesekkurler.

Adsız dedi ki...

selam şimdi deneycem güzel gözüküyor tadınabakıcınca dönücem

Adsız dedi ki...

slm, tarifi unutmuştum tekrardan sizin tarifle yaptım,içine margarin girmiyor olmasına rağmen oldukça güzel oldu, beğendiler, yalnız 50 dk. fazla değil mi,az kalsın yancaktı :(
bana 35 dk. yetti..çok teşekkürler, fikrinize sağlık :)

Adsız dedi ki...

bu kek gerçektende çok gzl oluyor herkese tavsiye ediyorum ben ce bu keki gördüğünüz gibi hemen yapın sakın kaçırmayın

Adsız dedi ki...

bende ılk defa denıycm ınsallh gusel olur senınkı cok guzel gozukuoo

Adsız dedi ki...

hayatımda hiç bir şey yapmadım
ilk kez kek yapıcam
akşama da misafirlerim var
umarım güzel bir iş çıkarırım tabi sayenizde
gül

şekerrr dedi ki...

slm ben ayırdığım karışımı kekin üstüne döktüğüm zaman dağılmıyor bi taraf kuru bi taraf ıslak kalıyo neden acaba?cevaplarsanız sevinirim

Adsız dedi ki...

merabalar,
Ben bu keki çok severim ama fazla kilolarımdan epeydir diyetteyim yine de daynamayım bu kekten yapmaya karar verdim unuttuğum bişiy olmasın diye de sizin tarifinizden yardım aldım.teşekkür ederim.
ama bir iki şey eklemek isterim izninizle,hastalığımdan dolayı şeker yerine tatlandırıcılarla yaptım gerçekten hiçbir farkı olmuyor aklınızda bulunsun. ikincisi sosu ayırmak yerine tarifinizin yarı malzemelerini kullanarak extra soslu yaptım çünki ben baya ıslak olmasından hoşlanırım ki bunu da öneririm süper leziz. bir de gerçekten 50 dakkika çok benim ki de 30 dakika da pişti ama sanırım fırın özelliklerinden dolayı değişiklik ouyor sakın hanımlar 50 dakka diyim kekinizin başından ayrılmayın herkesin fırınına göre değişiyor. ellerinize sağlık.. sevgiler saygılar... :))

Adsız dedi ki...

Daha güzel pasta çeşitleri gönülsün istiyorum.

Adsız dedi ki...

Ayyy canımı çektirdin ben yapamıyacağımmm için bi mutfağa gidip anneme söyliyim o yapsın bana:D

Adsız dedi ki...

ŞİMDİ DENEYECEĞİM UMARIMGÜZEL OLUR TADINA BAKTIKTAN SONRA DÖNECEĞİM

Adsız dedi ki...

tarifinizi denedim ve çok güzel oldu.teşekkürler

Adsız dedi ki...

bu tarıfı denedım harıka oluyor favorım teşkürler tarıf için

Adsız dedi ki...

bence harika görünüyo çünki ıslak olması onun görünüşüne farklı bi anlam veriyo ! görünüşü gibi tadıda harikadır !!!

GüLŞaH dedi ki...

Ay çok severrim ben bu keki tarifinide doğru dürüst veren yoktu bide kurabiye evini deneyim dedim inanmıcaksınız ama en güzel ıslak kekim bu oldu oleyy artık benimde ıslak kekim güzel oluyor teşkler...

seyabb dedi ki...

Harika

Adsız dedi ki...

ben cok severim bu keki ve bu akşam yapıcam erkek arkadsım asker ona götürcemm:(:(

Adsız dedi ki...

ben cok severim bu keki ve bu akşam yapıcam erkek arkadsım asker ona götürcemm:(:(

özge dedi ki...

Merhaba, tarifiniz çok güzel gözüküyor. Bir an önce yapıp denemek istiyorum ama lütfen şu alabildiğine un ne demek açıklayabilir misiniz? çünkü hiç bir şekilde o ölçüyü tutturamıyorum ben :)

Adsız dedi ki...

çoooook önemli bir misafirim gelceeeeeeek sen benim kurtarıcımsın :) :) :)

TUĞBAA dedi ki...

BENDE ÇOK SEVERİM VE GÜZELDE YAPARIM.HERKEZ PARMAKLARINI YİYOR..:)

Adsız dedi ki...

erkek arkadaşım kekten nefret edio ama ıslak kek'ede hasta.. şimdi ona çocukken yediği ıslak keki aratmayacak güzellikte bi kek arıodum.. ama , ben çikolata sosu ile yapmayı düşünmüştüm acaba olurmu ?? böylesinide biliorum fakat içinden ayırdığım sosun içinde yumurta olacağından o şekilde çok uzun ömürlü olacağını sanmıyorum.. başka öneriniz varmıdır ıslak kek için ??

Adsız dedi ki...

ay inanamıyorum bi kek bu kadar mı müthiş olur ilk defa ıslak kek yapmak istedim o da sizin tarifinizle oldu ama ne oldu muhteşem ötesi eşim asla kek yemezdi artık kendisi yapmamı ister oldu emeğinizi elinize kolunuza yazılarınıza sağlık devam edin

Adsız dedi ki...

Eminim güzel bir kek oluyordur. Ancak tarifte 'aldığı kadar un' deniyor. Böyle muğlak tarifler yapmamak lazım, ne demek şimdi aldığı kadar? Vatandaş
ekmek hamuru olana kadar un katarsa ne olacak!?
Tarifleri yaparken ölçüleri doğru belirtmek lazım ki tarife bakanın acemi olma olasılığının yüksek olduğu unutulmamalı.

Bu sözüm sadece size değil. Bir çok tarif veren bu hataya düşüyor.

Onun dışında emek verip yazmışsınız. Teşekkürler.


Bir KeKsever! :)

Adsız dedi ki...

ilk defa sizin tarifinizle ıslak kek yaptım ve ben sevmem diyen eşim her hafta kek istiyoe benden :) Teşekkürler

tatlihayat dedi ki...

arkadsim tarifi denedim guzel oldu kekin lezzeti ama bir bardak islatmaya yetmedi yuzu islandi yalnizca aslinda meyve suyuyla islatmakta bir cozum gibime geliyor saygilar

Adsız dedi ki...

daha önce yapmıştım tutturamadım .sizinki güzel gözüküyor cesaret edebilirsem bir daha deniycem

Islak Kek Tarifi dedi ki...

daha önce hiç denemedim ben ne yapsam diye baya bi düşündüm buna karar verdim umarım ben tuttururum

ISLAK KEK dedi ki...

tarifinizi denedim ve harika oldu çok teşekkürler