10/12/2007

PUF POGACA

PUF POĞAÇA 1 Su Bardagindan
2 Parmak Eksik Sivi Yag
1 Kucuk Paket Toz Maya
1 Yemek Kasigi Seker
1 Yemek Kasigi Tuz
Su Bardagi Sut
1/2 Su Bardagi Su
1 Yumurta Sarisi (Uzerine)
Aldigi Kadar Un
YAPILISI Tuz, seker, sivi yag ve mayayi bir kabin icinde karistirin.Ilik sutu ilave edin ve maya eriyene kadar tahta kasikla karistirin. Suyu ekleyin Unu eleyip, yavas yavas yogurmaya baslayin. Yumusak bir hamur elde edinceye kadar yogurun. Ustune nemli bez koyup, 1 saat dinlendirin. Firin tepsisine yagli kagit serin, hafif kabaran hamurunuzdan ceviz iriliginde bezeler kopartip, kucuk toplar yapin ve yagli kagida dizin. Uzerine yumurta sarisi surup, 50 derecede, onceden isitilmis firinda mayalanmasini saglayin. 5-10 dakika icinde kabaran pogacalarinizi, 200 derecede, uzeri kizarincaya kadar pisirin.
AFİYET OLSUN

8 yorum:

Adsız dedi ki...

Bende ne zamandır poaça yapmak istiyorum, evde yapılanın tadı kokusu bir harika oluyor:)
Sevgiler

Adsız dedi ki...

qorduqum kadarıyLa yemekLerı Sızde deneyP resmnı cekıP qonderıosnz.Cok ba$arıLı ßı caLısma ne dıebıLırım..

Adsız dedi ki...

ASLI DA DERK�

KALB�N�N G�ZELL��� Y�Z�NE VE YEMEKLER�NE YANSIMI�.YA BUNLAR HAR�KA...SEN GER�EKTEN VE GER�EKTEN M�TH�� B�R�S�N..


CANIM BEN�M ELLER�NE SA�LIK..KES�NL�KLE TAR�FLER� DENEY�N.YEN�LER�N� EKLEMEN� D�L�YORUM...EEEE HAD� S�Z HALA OTURUYORMUSUNUZ HEMEN TAR�FLER� DENEMEK ���N MUTFA�IN YOLUNU TUTUN HANIMLARRR E HAD����...


SANA KOCAMAN SEVG�LER�M� YOLLUYORUM...�� ARKADA�I ASLIIII

Adsız dedi ki...

bi paket derken ölçü verebilir misiniz?

Adsız dedi ki...

paylaşımda bulunan arkadasa çok tesekkürler.herkese ypmaasnı öneriyorum.ben bu işlerde çok yeniyim henüz ama biçok kişinin'meşhur' poğaçalarını sollayabildiğimi söyleyebilirim bu tarifle:)

pinarcivriz dedi ki...

ben tarifi aynen yaptım ama kabarmadı ve sert oldu.acaba unu çok gelmiş olabilir mi?ununu ölçüp de koyan varsa lütfen söyler misiniz arkadaşlar.teşekkürler

Adsız dedi ki...

bir su bardağından iki parmak eksik' nasıl oluyor :) çok teşekkürler buna bayılıyorum

Adsız dedi ki...

süt için ölçü verilmemiş,yarım su bardaği mı olacak acaba?