11/24/2007

Bugün senin en mutlu günün olmalıydı :(

Uzun zamandır giremiyordum bloglara bugün ögretmenler günü diyerek girip canım ögretmenlerim için birşeyler yazayım dostlara ugrayıp bakayım dedim .Herzamanki gibi ilk Zerrin'in blogundan basladım oda nasıl bir haber böyle yok olamaz desemde olmuş işte sevgili Büyüleyenmutfakkokusu ESRA'yı kaybetmişiz Allah rahmet eylesin diyecek kelime bile bulamıyorum bugün ögretmenler günü ve senin en mutlu olacagın günlerden biriydi be Esra buradaki ögrencilerinide yalnız bıraktın oldumu şimdi bu cok üzgünüm sevenlerine ve ailesine başsağlığı diliyorum.Öğretmenler günü ilk kez beni mutlu etmedi mekanın cennet olsun Esra öğretmen......

5 yorum:

Adsız dedi ki...

Merhaba^^ PORSELEN DEMLİK 5 E^^ katılan dostlar

EV SAHİBİMİZ:http://yenitadlar.blogcu.com/
Akşam üstü sohbetine gelen dostlara,
Hanımlarla yapılan günlere,
Beş cayına gelen misafirlere,
Herbiri birbirinden lezzetli tarifler.
Çayın en iyisi^^ porselen demlik^^te,en güzel ^^cay tarifleri^^de burada olacak inş..


emeginize saglık diyorum ve son sözü marifetli ellerinize bırakıyorum.
Hazırlamış oldugunuz tarif hazırsa nasibimin-yeni tadlar ön sayfasında bildirebilirsiniz.
KATILAMAYANLARIN BİZZAT BEN KATILAMIYORUM YAYIN YAPAMAYACAĞIM DEMESİ İYİ OLUR..
BASLIK^^ PORSELEN DEMLİK 5^^ OLACAK
Gözden kacma olasılıgı olmaz o zaman.
SON GÜN 2 aralık PAZAR
KOLAY GELSİN

Unknown dedi ki...

selam canım bende şok oldum duyunca Allah rahmetini bol eylesin bol bol dua yolladık umarım memnun olmuştur elimizden başka birşey gelmiyor bu arada yeni bloğun hayırlı olsun bende blogspottayım ama blogcuyu da bırakmadım beklerim sağlıkla kal sevgşler arkadaşım listende ismim olmasada ?

busem dedi ki...

. Bayramlar, insanlar arasındaki karşılıklı sevgi ve saygının perçinlendiği günlerdir. Bayramlar, insanların birbirleriyle olan dargınlıklarını unuttukları, barıştıkları, kardeşçe kucaklaştıkları günlerdir. Bayramlar,milli ve dini duyguların, inançların, örf ve adetlerin uygulanıp sergilendiği, bir toplumda millet olma şuurunun şekillendiği, kuvvetlendiği günlerdir. Hep bir arada, sevgi dolu ve huzurlu nice bayramlar geçirmek dileğiyle, Kurban Bayramınız kutlu olsun!

Yaren dedi ki...

Merhabalar,kurban bayramini yürekten kutlar ve daha nice mutlu bayramlari sevdiklerinle karsilamani dilerim canim.

Adsız dedi ki...

Ne denilebilinir ki bende yazmıştım Esracığı allah toprağını bol etsin ailesine sabır versin :(